Fika på stan och bjuden på middag

Idag var det fika på stan med Syster och några till.
Jag och Sprattlarn delade på en bulle och det upptäcktes att hon kan suga på ett sugrör!
Det ni!
Härlig att veta.

Sedan hann vi inte mycket mer än hem innan syster kom och hämtade oss för att ta oss hem till henne och mata oss med Spagetti och Köttfärssås.
Vet nog ingen som gör så god köttfärssås som hon utom jag själv då ;P
Hon har lite för lite vitlök i för min smak haha.
Sprattlarn fick oxå och det var tydligen jättegott enligt henne oxå, för hon åt med god aptit =)

Det är först nu jag har blivit sådär lat som jag skrev om i förra inlägget.
Men jag tvättar ju iaf, det är ju alltid något.


Nu sover äntligen Lillan oxå efter att ha vart övertrött och skrikit sitt mest skärande skrik..
Ibland är jag verkligen orolig att trumhinnorna ska sprängas.. :s
Jo!
Precis så illa ÄR det!
Nu blir det Te och kanske lite tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0