Doppa tårna.

Dagen har spenderats nere på stan i solen.
Tilda ringde och ville ta en glass.
Så japp på med kläder och ut med vagnen.
Nere på stan så möte vi upp Matte Mathiiias och Patrik.
Lade oss i Parken och lät Sprattlarn krypa på upptäcksfärd vilket uppskattades.
När vi tröttnade på att ligga där och Sprattlarn vart trött så tog vi en promenda ner mot bryggorna i norra hamnen.
Sprattlarn sov gott och vi stannade till på byggan och solade lite, Patrik badade knasbollen.
Det är nämligen iskallt i vattnet, jag vet, för jag doppade fötterna och jag lovar, frysskador i pungen (om jag hade haft någon iaf).

Väl hemma igen kom Matte och så fick jag tagit mig en skön dusch.
Mat har vi lagat oxå.
Gott, gott.
Nu ska jag försöka få packat lite mer, det sista kanske?
Knappast..
Men önsketänkande skadar ju aldrig.

Min lilla storebror vore det ju bra om man fick tag på oxå..
Svårt som skam att planera annars..
Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0