Dessa förbannade puckon!

Jag kan verkligen inte förstå hur människor kan prata så mycket dumt.
Det jag inte kan förstå ännu lite mer är hur de kan tro att folk skulle tycka att DE är de som är vettiga.
Om nu någon kilar omkring och påstår att jag missköter mitt barn eller till och med slår henne så är det väl den personen som påstår sig ha sett det men inte anmäler mig som borde skjutas på plats tillsammans med mig om det nu hade stämt.
Hur kan de tro att någon lyssnar på dem och tror på dem när de inte isf anmäler mig för det?
Dessvärre finns det ju gott och dumma jävlar i världen som tror på allt och dessutom verkar tycka att de tär helt ok att bara stå som vittne till att sådant sker och inte ens orka lyfta telefonen och ringa sociala för att göra en anmälan.
JAg undrar på riktigt vad det är för fel på folk.
Är det dessa barn som faktiskt blev misshandlade av sina föräldrar och därmed förlorat vad som är rätt och fel?
Eller vad är det.
Något stämmer ju inte med dem och jag undrar vad!
VAd har dessa stackare råkat ut för som gör att de tappat så mycket hjärnkapacitet att de antingen sprider rykten som inte stämmer eller gör dem så dumma att de tror på allt de hör och sedan ändå inget gör.
Tänk på barnen för i helvete!
Stå inte där som de dumma jävlar ni så uppenbart är utan bevisa istället att ni har något kvar däruppe och kan stå upp för de barn som ni misstänker kan misskötas på något vis och Anmäl!
Gör det för barnens skull.
Helre 50 felanmälningar än 1 anmälning som borde gjorts, men aldrig gjordes...

Dumma satar.
Hitta något vettigare att prata om eller anmäl mig om ni nu tror att mitt barn far illa.
Tänk på barnen för guds skull!


Kommentarer
Postat av: gubbfan

Men, vad har hänt?

Vad är på gång?

Om du inte vill svara här kan du väl skriva något på min bloggs gästbok. Inläggen där publiceras inte i allmänhet.

Du gör mig orolig.

2010-06-14 @ 07:26:57
URL: http://gubbfan.bloggplatsen.se
Postat av: gubbfan

En förklaring bara:

Alla kommentarer till mina bloggar går ut automatiskt.

Den som ger en kommentar får stå för vad som skrives i den. Däremot finns en funktion som heter gästbok på bloggen. Där är jag sparsam med att släppa ut vad som skrives. Den får vara någon slags personlig och privat mailadress.

2010-06-14 @ 11:51:18
URL: http://gubbfan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0