Yay!

Tvättstugan fungerar igen!
Hela tvättstugan!
Underbart då kanske det inte behöver ta 8 timmar att tvätta.

Dock måste jag svära över de puckon som sköter ute miljön här.
De har nu åter igen slängt ut ett ton med grus precis utan för min dörr.
Varför?
Det är inte skottat nämligen.
Det orkar de inte göra, men grusa kan de, så ni förstår varför jag har en gruslåda inne?
Väldigt trött på detta och om jag lyckas haffa dem någon gång så ska de få höra detta oxå.
PRoblemet är att det tar dem en halvsekund att slänga detta tonet med grus där sedan går de till nästa gubbes dörr och gör samma där, jag hinner aldrig se dem.
Förr i tiden så skottades det här hemma.
Men tydligen inte längre...
Detta är det enda som gör att jag hoppas att vintern ska ta slut snart.
Den där Fö****de gruslådan jag har i min hall för att folk inte vet hur de ska sköta sina jobb!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Har samma dilemma här. Det knastrar under fötterna i hallen. Barnvagn och två hundar blir rätt mycket grus under några dagar

2010-01-22 @ 00:49:49
URL: http://bebismage.bloggagratis.se
Postat av: cecilia

förstår dig.. hos oss får plogbilen inte ploga om det inte är över tio cm snö, så han kör förbi med plogbladet i luften å häller ut salt. Så hos mig vadar vi i sörja.. blame it on the weatherman..

2010-01-22 @ 08:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0