Vaken flicka

Sprattlarn ville inte sova förut.
Hon somnade som vanligt, men när jag stod mitt uppe i att fixa något att äta, då vaknade hon och var ledsen.
Ingen matro här inte.
Exakt när hon somnade om vet jag inte, men efter 21 var det iaf.
Nu sussar hon gott dock.
Jag ska snart följa hennes exempel.
Matte Mathiiias vart uppe och kikade på filmen med mig.
"Åter till Cold Mountain".
Ja, vad ska jag säga.
Jag är en sucker för Jude Law, men det är ingen nyhet.
Men i denna filmen är det ändå Renée Zellweger som jag uppskattar mest.
Hennes karaktär "Ruby" är underbar!
Nehe.
Natti från mig!

Kommentarer
Postat av: Darya

otroligt fin film!

2010-01-04 @ 10:27:24
URL: http://darya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0