Typiskt!

Jaha.
Då var det vår tur.
Skönt att det tog så lång tid iaf.
Sprattlarn trillade ur sängen imorse..
Hon har nämligen slutat väcka mig när hon vaknar och ska på egna upptäcksfärder numera..
Och ja, då ska hon såklart trilla ner från sängen.
Jag har ändå lagt ett annat täcke lite som en barriär nere i fotändan av sängen.
Jo, jag fattade oxå att det inte skulle hålla sålänge om hon verkligen ville över, men hoppades på att den viljan inte skulle komma..
SÅ nu undrar jag u då om någon har nå tips på hur jag ska göra för att hon inte ska trilla ur sängen mer.
Jag vill inte lägga henne i spjälsängen.
Jag vill ha henne i min säng, det är enda orsaken till att hon sover i min säng, inte för att hon inte kan sova i sin egna.
Så någon som har nå tips på hur man slipper att hon trillar ur.
För en liten 8 Månaders lär sig väl knappast av sina misstag när det kommer till sånthär?
"Jag trillade och fick ont sist jag kröp över här, så det gör jag inte om" typ..
Nej, jag har svårt att tro att de redan gör den kopplingen..


Kommentarer
Postat av: Jessica

Fy va otäckt!

Men tur att det gick bra iallafal!

Jag har tyvärr inga tips att komma med. Jag bävar inför den dag Anton trillar ur sängen. Precis som du skrev, så sover han i våran säng av den anledningen att jag vill ha honom där. Det är ju så mysigt:) (Man kanske kan göra någon anordning av kompostgaller eller nåt....)

2010-01-30 @ 21:21:24
URL: http://bebismage.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0