Tv-shop

Sprattlarn bestämde sig för att väcka mig vid 05.29 i "morse", jag kallar inte det morgon det är fortfarande natt då!
Eftersom Sprattlarn ändå stundvis kan roa sig i sängen så försöker jag sova vidare, busar lite med henne mellan varven och så.
Men Sara väckte oss senare igen.
Jag tvättar idag.
Sötaste Sara tog Sprattlarn medans jag slängde in min tvätt och damsög av golven.

Jag har idag upptäckt att om jag hade pengar till det så hade jag beställt dammsugare från tv-shop.
Bara för att testa.
De har nämligen en som har vatten som filter.
Man kan, hör och häpna, suga upp vatten utan probelm.
Det hade varit toppen säger jag nu när man har barn.
Inte bara för barnet, men även nu på vintern, jag kan ju inte dammsuga i lilla hallen eftersom det blir blöta små hav under skorna som står där..
Hur kul är det då!?
Jag hade gladeligen testat den damsugaren om jag bara hade ansett mig ha råd med den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0