Trots!!

Jag kan trotsa min ledsna uppsyn ibland.
När jag vill göra detta ahr jag hittat en super bra blogg att kila in och läsa på.
Jag skrattar högt!
Till och med när jag är så depp som jag är nu.
Jag är riktigt nere och det som då kan få mig att skratta högt är värt för ALLA människor att läsa.

MONASUNIVERSUM

Till höger finns det en "tryck här" knapp där hon presenterar sig och sin blogg, där finns massa röda länkar till rekomenderade inlägg.
DÄR ska ni in och läsa!
Spring!!
Innan ni blir deprimerade bara av att läsa på min blogg och får kila till läkaren för att få antidepressiva mediciner utskrivna.

Ni är dock mycket varmt välkommna tillbaka till mig igen!

Kommentarer
Postat av: Gubbfan

Vad har intrräffat?

Vad har du råkat ut för?

2010-01-29 @ 23:17:09
URL: http://gubbfan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0