Spela spel

Vilken seg dag.
Idag kommer det inte gå i många knop, det är ett som är säkert.
Här händer inte ett skvatt.
Sprattlarn sussar igen och jag sitter på skype och pratar med allianskompisar från mitt spel..
Ni ser, vilken nörd jag är!
Men ja, så blir det.
När ma går hemma halva dagarn coh är föredetta PS nörd och inte har något PS att spela på, ja, då går man över på ett simpelt men roligt klickspel på datorn.
Perfekt för mamman som inte har tid att sitta dagarna i ände med kontroll i handen, man går in fem ggr om dagen klickar på ett par ställen och sedan är man klar haha.
Perfekt för mig med andra ord.
Det som tar tid är att hålla kontakten med allians kamraterna och att vara aktiv med dem.
Men det sköts som nu då, när Lillan sussar.
Så ja, det kommer inte komma mycket av intresse här på bloggen idag.
Lite lustigt att jag sprang över en tjej som bott i Lysekil när hon var yngre i min allians igår dock.
Hon hade bebis på 6 månader.
Världen är inte så stor.

Hoppas ni har intressantare söndagar än vad jag har.
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0