Sötaste älsklingen!

Tack gode gud för min lilla älskling.
Hon har kommit på hur man gör smack ljud med tungan, vilket är roligt att testa olika sätt att få till det ljudet på dessutom tydligen.
Så hon räcker ut tungan för ett av ljuden om och om igen vilket ser sjukt roligt ut hehe.
Nu nyss lyckades hon göra pruttljud på min bröstkorg oxå haha, det var tydligen lustigt för då skrattade hon gott.
Min lilla söta raring.
Vad hade jag gjort utan henne?


Tänk om man hade kunnat förklara för någon annan hur mycket man älskar.
Vad mycket lättare livet hade varit...
Jag älskar min dotter mer än livet självt!


Kommentarer
Postat av: gubbfan

Jaha då förstår jag att du känner dig arg och kränkt.

Vilken röra!

Varför skall folk försöka trampa på dem som ligger och försöker resa sig och komma på egna fötter?

Men du har i alla fall en tröst i Tiili.



På den här sidan av landet är det som det är.

Ungdomarna har svårt att få jobb. Detta trots fin utbildning. Bostäder är inte att tänka på om man inte har en mindre förmögenhet och kan slänga fram några mille till en taskig villa.



Annars är det bra med en massa "nyttig" snöskottning. Samhället slipper oss gamlingar när vi får hjärtinfarkt eller hjärnblödning av allt skottande.

Men det är otroligt vackert med snön i skogen. Vore det inte -15 just nu skulle man sitta på en stubbe i en skogsbacke och bara njuta.



Hoppas i alla fall att det löser sig med lägenhet, skola och allt. Jag håller tummen för att måndagen blir en lyckodag.

2010-01-30 @ 09:49:48
URL: http://gubbfan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0