Så löjligt.

Jodå, jag kan vara mycket löjlig ibland.
Denna gången skulle jag ha hållt fingrarna borta från tangentbordet eftersom jag faktiskt blev lika löjlig som en av de mest patetiska människor jag känner till är.
Dåligt av mig det måste erkännas.
Men att denna person läser in ting som inte ens antytts gör mig förbannad.
Men!
Denna gången tänker jag hålla mina fingrar i styr.
För jag skiter faktiskt blanka fan i vad hon tror om mig.
orsaken till att det kliar i fingrarna är för att jag inte vill att andra ska tro att jag ger henne rätt i sitt påstående.
Men jag sätter mig på mina händer och tänker att, de som känner mig vet att jag inte en sekund ångrar att jag fått barn och de vet oxå att jag njuter av mammalivet och tycker det är nära nog lätt som en plätt detta.
ärre lär det bli när hon är tre och i trotsåldern eller 15 och ska klippa navelsträngen haha.

Jag sätter mig nästan på händerna.
Iaf tillräckligt för att bara skriva vad jag tycker och tänker på min blogg, istället för att fortsätta en meningslös diskussion på Facebook och på en stackars kompis, som inte har med detta att göra, logg.

Ibland är jag så dum som inte bara håller tyst.
JAg måste lära mig att ignorera de folk som irriterar mig och som egentligen inte har någon betydelse i mitt liv.
Men jag kan inte låta bli att tänka "stackars barn som ska växa upp med henne som mamma" om denna tjejen som skriver antaganden grundade på ingenting.

Nu har jag fått skriva av mig min ilska och mina tankar på mn blogg och känner inte längre något behov av att få svära över denna patetiska människa på facebook längre.
Skönt!
Bloggen gör nytta!


Kommentarer
Postat av: Cathy

Ja se där...Erkänn denna person inte ens är mamma.har märkt barnlösa är bäst på att bedöma.

2010-01-11 @ 22:40:05
URL: http://amami.blogg.se/
Postat av: Lina

åh tack, blir så glad, hatar verkligen att le på kort annars men tyckte faktiskt att den där bilden blev bra! Jaaa aa alla borde unna sig det faktiskt, skit kul och lite boost för egot, jag har tur som dessutom får korten tagna gratis, så då är det ju dumt att banga :P

--



Men vad är det för en idiot som lämnar kommentarer så?! det är så sjukt att vissa verkar tro att det känner ens barn bättre än en själv. Och jag förstår dig att du skulle vilja skriva ut din frustration och åsikt så människan får sig nå vett. Äeh! fy fan för människor som uttalar sig för saker som dom inte har en aning om och dessutom inte ens vågar skriva ut sitt namn! Morr!



Hoppas allt är bra i övrigt! stora kramen!

2010-01-11 @ 23:51:44
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Jag känner inte dig heller, men tycker det räcker att läsa din blogg för att förstå att du verkligen inte ångrar att du fått barn, Du verkar vara en dunder mamma, och verkligen älskar din dotter. Här i Lysekil är det många som har ont av vad andra människor gör, skit i dom.

2010-01-12 @ 08:51:27
Postat av: Emelie

Nu blev jag nyfiken.. Som vanligt :)

Slocknade tidigt igår, åter igen: som vanligt haha

2010-01-12 @ 10:14:49
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0