Så kom vi i säng

Vi kom i säng runt ett iaf.
Men Sprattlarn var banne mig uppe igen vid 07!
Hon är knäpp min lilla raring.
Jag gick upp och gjorde mat till henne sedan har jag för mig att hon somnade om en liten stund iaf.

Jag vet verklignen inte hur hon klarar av att vara vaken så.
Men det är väl bara att hänga på och se vart vi hamnar med sovtider då antar jag.

Solen lyser idag och jag vill ut och gå, men har ingenstans att gå och känner inte för att gå själv utan mål..
Får se om lilla Maisa får tummen ur att komma uppåt idag så kan vi ju gå och möta upp henne och ta en sväng innan vi går hemmåt igen.
Det hade varit trevligt trots kylan.

Sprattlarn ligger nakenfis som vanligt vid denna tiden och är nöjd och glad.
Leker med sina leksaker och jag tänkte ta mig en kopp te.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0