Så jävla besviken!

Jaha, då var inte en flytt att tänka på iaf då..
Att plugga ännu mindre.
Jag sitter helt enkelt fast där jag är.

Det enda som gjorde att jag hade en möjlighet att flytta har idag tagits tillbaka.
Känns ju bra.
Men ja, vad ska man göra då?
Sitta där jag sitter blir nog bra..
Eller inte..
Jag som avskyr att gråta sitter och gör det likförbannat..
Så fruktansvärt besviken är jag.
Allt jag vill är att få en chans att göra något vettigt så att mitt barn kan få det bra, så ska det gå åt pipsvängen bara för det.
Nej jag vill egentligen inte flytta, jag trivs bra här, men här finns ingen framtid varken för mig eller mitt barn.
Och jag vill att mitt barn ska ha lite mer möjligheter i sitt liv än vad jag haft (och har uppenbarligen).
För att komma dit måste jag ha en utbildning och efterosom det inte finns några lämpliga utbildningar på distans så måste jag flytta om jag ska kunna plugga.
Men ja.
Nu kan jag glömma alltihop tydligen.
Tack för den...
Det är verkligen jätte snällt att krossa alla mina drömmar och sedan sitta och vara trevlig och hoppas på att jag ska vara trevlig tillbaka.
Det är ju bara att glömma.
Jag har ingen ork eller lust att vara trevlig när hela mitt liv rasar ihop.


Kommentarer
Postat av: Fanny Samuelsson

Din stackare..låter inge vidare..Hoppas på att det snart känns bättre...Håller med dig om att det inte finns mycket att hämta här.Lysekil e en mysig stad, men det finns varken jobb eller möjlighet till att plugga. Jag hade velat flytta härifrån där det finns mer möjligehter, men samtidigt vill jag inte flytta ifrån familjen..Det e svårt det där...Hade velat plugga till sjuksköterska, men här finns inga sjuksköterske jobb, och i uddevalla lägger dom ner allt på sjukhuset, så ska man få jobb efteråt e det näl som gäller och att pendla fram och tillbaka till näl e ju inte så himla roligt...så det e inte lätt det där. Här e då inget ställe för utbildning och jobb... Hoppas verkligen att det ordnar sig för dig...styrkekramar Fanny

2010-01-14 @ 18:21:51
Postat av: Kia

Usch vad tråkigt!! Jag sänder en tröstande tanke till dig härifrån och hoppas innerligt att det löser sig till det bästa för dig.

Att hålla tummarna är ju ingen idé då du konstaterade häromdagen att det inte fungerade.. ;)

2010-01-14 @ 20:49:25
URL: http://kiaskapar.blogspot.com
Postat av: Jessica

Ush vad tråkigt! Jag har själv samma planer, nämligen att flytta och börja plugga. Men jag flyttar ju inte hemifrån utan hem igen från att ha bott i 8 år i den här "lilla" stan.

Ska bli skönt att bo nära sin mamma och familjen igen från att ha bott 56 mil bort från dem. Speciellt nu när man har fått barn.

Som sagt, hoppas att det löser sig för dig på bästa sätt, kram!

2010-01-15 @ 14:02:58
URL: http://bebismage.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0