Rena och fina!

Sprattlarn är ren och fin.
Det är nog jag med.
Men när man har barnolja i håret så känner man sig inte riktigt sån hehe.
Men ren är jag.
Just nu orkar jag dock inte ställa mig i en dusch för att tvätta rent håret..
Så det får jag göra imorgon istället.
Sprattlarn är supersöt med barnolja i sitt hår..
Konstigt att det kan vara sådan skilland.

Hon skvätte vatten i massor och fick en liiten kallsup när hon fick för sig at hon kunde dyka och simma..
Tur det var en liten en.
Läskiga är de.
Det var lite svårt att avgöra om hon gillade det eller inte, för visst plaskades det massor, men hon log inte direkt åt det.
Idag vart det skumbad och det var tydligen extra viktigt att plaska där det var skum för då plaskades det extra ihärdigt.
Haha, hon är bra söt min lilla råttunge!


ignorera hur benig jag är och titta på Sprattlarn.
Denna bild är från en annan gång när vi badat, utan skum den gången.
Då verkade hon tycka det var helt ok att bada iaf, till och med lite roligt hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0