Promenix!

Idag blev det en promenad med Cindy igen.
Tänkte jag skulle ner till kommunhuset och hämta ut en lapp så jag kunde söka dagisplats i Uddevalla kommun.
Mne de hade stängt..
Redan klockan 16.30 stänger de tydligen.
Det var lite väl tidigt tyckte jag.
Trodde ju att de hade öppet till klockan 17 iaf.
Tji fick jag.
Men promenaden var skön iaf.
Så länge vädret godkänner så vill jag komma ut i friska luften.

Tilda var upp en sväng idag oxå, lite te och tjat är alltid toppen!
Tur att folk var villiga att roa mig under dagen så jag slapp sitta och fundera på vad jag skulle göra haha.
Disken blev diskad och ett samtal till bostadsbolaget blev gjort.
Hon jag talade med påstod att allt skulle fixas idag, så jag ska kila ut imorgon och kika om det är gjort, annars ringer jag ner igen.

Tidig höst promenerades det ofta.
Då behövdes det mycket mindre kläder än det behövs numera..

Längtar lite smått till sommaren nu, men inte så att jag vill hoppa över vintern eller våren för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0