Piggelina

Det dröjde ända till klockan var seent innan hon somnade så att hon sov hela natten.
Övertrötta bebisar är inte att leka med och idag har jag huvudvärk..
Mindre roligt.

Sprattlarn däremot hon var pig redan vid 05.??.
Orkade inte läsa mer än 05 sedan vände jag mig mot Sprattlarn och stopade in nappen så hon iaf inte skrek mig i örat medans hon kryptränade i sängen, så som hon gör varje morgon.
Det är faktiskt enda gången hon får ha nappen när hon är vaken numera, och det är för att jag ska få sovit i någon timme till.
Idag var det verkligen en välbehövlig stund.
Vid 09 gick vi upp efter lite gos och bytte blöja och fixade välling.
Efter vällingen somnade hon om och jag med!
Gott!

Nej, nu ska Sprattlarn ner i sin stol och få gröt, jälv ska jag ha en kopp te!


-Ge mig mat!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0