Nattamat

Sprattlarn vaknade och ville ha mat på fredags kvällen/natten
Ni ser oxå vad jag pysslade med innan hon vaknade.
Jag vek små askar och åt glass (som tyvärr hann smälta rätt bra hehe)


Jag älskar hennes fina blå ögon..


Flaskan börjar bli tom.


Sötaste.


De röda ögonen har inte hunnits att ta bort ännu, men här ser ni vilket underbart sätt hon sat tpå och åt.
Nöjd värre var hon oxå.

Hur askarna blev visar jag en annan dag när jag dekorerat färdigt dem.
=)
Imorgon slänger jag in bilder på vår spelkväll.
Måste ju bättra mig på bildfronten har jag fått höra ;)


Kommentarer
Postat av: Darya

jaa, mer bilder! :)

2010-01-10 @ 13:27:00
URL: http://darya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0