Morgonbesök

Tessan kom över på "morgonfika" idag innan hon skulle hämta sin son från dagis igen.
I min värld är det alltså morgon tills klockan 12 på dagen ifall ni undrar.
Sprattlarn vaknade vid 08 imorse, det kändes som en mycket vettigare tid att vakna på.
Då orkar jag ju till och med kliva upp ju.
Nu är hon trötter igen, men vill inte alls sova...

Jag inser att bloggen just nu handlar väldigt mycket om hurevida Sprattlarn sover eller inte.
Men tyvärr är det detta som mina dagar handlar om nästan uteslutande..
Att försöka få henne att somna eller så sover hon.
Visst leks det däremellan.
Men det är ju ofta så, man behöver inte babbla av sig om det som redan är bra och roligt på samma sätt som när det som inte fungerar riktigt.

Vi inväntar sömn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0