Lika långsam.

Måndagen fortsätter i samma långsamma tempo som söndagen gjorde, för mig då iaf med tanke på att det går undan för Sprattlarn i att lära sig saker.
Jag är seg och Sprattlarn är mindre road av mig utan vill upptäcka istället.

Måste oxå meddela att min kamera har lagt av för tillfället och får se när en hoppar igång igen..
Fram tills dess så får ni klara er utan bilder eller med gamla bilder som kanske kommer upp ibland istället. 
Trist med en Kamera som inte gör som man säger åt den..
Jag vill ha en ny, en systemkamera!!
Men ja, ni vet vad man brukar säga:
En vacker dag!


Kommentarer
Postat av: Gubbfan

Försök få låna någon kamera eller få din gamla fixad, för det här är en tid som du måste spara. Det kommer nog att gå ännu fortare framöver. Vänta bara tills hon höjer sig över "djurnivån" och börjar gå på två ben.

Redan nu skall nog det där med barnsäkerhet fara runt i skallen på dig. Det finns massor som hon når och kan dra ner, stoppa i sig eller göra illa sig på redan nu. Eftersom hon, liksom hennes mamma, verkar vara späd och finlemmad så har du nog en "tvåbening" inom några ynkliga månader. Då finns ännu mer att undersöka.

Hoppas att du har starka nerver.

:-)

Du anar inte vad jag fick höra när jag hjälpte till med barnsäkerhetskurser för Röda Korset en gång i tiden. Hugaligen!

2010-01-18 @ 18:25:30
URL: http://gubbfan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0