Krypställning

Imorse bar det av till familjeförskolan.
Trevligt som vanligt och idag gjorde vi handavtryck, vi har ju redan ett på foten från när hon var så liten att hon vägrade öppna händerna när hon var vaken, så då fick det bli bara foten.
Nu är då händerna gjorda oxå!
Synd att man inte lyckades få till det där när hon var nyfödd..

Försökte få ut ett papper av kommunen för att söka dagis i Uddevalla, men den inkompetenta männiksan där nere hade ingen aning om något verkade det som.
Så jag får ringa Uddevalla kommun istället och höra med dem.

Sprattlarn har idag flera ggr kommit upp i krypställning vätte fint och stått kvar en stund, inte längre bara någon sekund som innan.
Nu går det framåt!
Super roligt att se.

Vi var hos Cindy en stund och där tränade Sprattlarn ännu mer på Krypställning.
Själv blev jag bjuden på mat, vilket inte var fy skam, gott var det!

Nu är jag dödstrött dock.
Sprattlarn sov inte mer än kanske två timmar i natt..
Dessutom har hon bara sovit en gång på dagen idag och då i ca en timma när vi var ute och gick.
Så ikväll ska jag verkligen försöka komma i säng i tid.
SKulle kunna däcka nu, men det känns lite tidigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0