Kreativitet?

Som jag då skrev här igår (förrgår?) så trillade Sprattlarn ur sängen tidig morgon då hon bestämt sig för att sluta väcka mig när hon vaknar numera..
Så nu ikväll i min nervositet så blev jag lite kreativ (om man nu kan kalla det så).
Jag vart nyduschad och skulle bädda rent i sängen.
Då byggdes denna "vall" i sängen.
Tror ni det kommer fungera?
Jaja, haha vi lär ju märka det hehe.
Men den verkar iaf rätt så stabil just nu haha.
Sedan ligger ju jag ivägen åt andra hållet.
Så nu hoppas jag att hon stannar i sängen till jag lyfter ner henne på golvet haha.


Sprattlarn sover gott iaf just nu.


Tror ni den funkar?
Jag hoppas det, vill ju så gärna ha henne i sängen hos mig och inte behöva lägga henne i spjälis..


Så måste det visas vad Sprattlarn satt och pysslade medans mat lagades.
Hon är rätt duktig med de där.
Hon tar ut dem och hon lyckas nästan sätta tillbaka dem oxå nu.
Koncentration..
Sötnosen.

Nej.
Nu ska jag göra ett tappert försök att få sovit lite iaf.
Glöm nu inte hålla en liten tumme för oss!

Natti Natti!


Kommentarer
Postat av: Louise Halén

Åh, va fin hon är!

2010-02-01 @ 17:20:17
Postat av: Cristin

Vi gör så också fast med kuddar/täcke under madrassen då blir det ännu mer stabilt :-D



Underbart när man finner lösningar på sina problem ;-P

2010-02-01 @ 22:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0