Jag förstår inte..

Jag kan verkligen, verkligen inte förstå detta.
Hur orkar hon?
Klockan 6 är hon vaken, tidigare till och med.
När jag tittade på klockan stod det 05 och så siffror bakom som jag inte orkade tyda när jag såg femman.
Jag förstår verkligen inte hur hon orkar sova så lite..
Jag är helt slut nästan jämt nu känns det som.
Då har jag ändå kommit i säng i relativt bra tid senaste veckan!

När jag ändå är igång och gnäller lite så måste jag ta upp två smärtsamma och obehagliga saker Sprattlarn gör.
Det första har hon hållt på med ett tag nu.
Hon kör ner tummen i en muskel eller sena, ibland på skelettet om hon kommer åt.
Sedan vickar hon den fram och tillbaka.
Det är så obehagligt att det misstas för att göra ont.
Jag avskyr det.
Inte nog med detta så har hon även börjat nypas...
Hon nyps verkligen överallt där hon kan komma åt!
Det gör ONT!
Vet inte hur jag ska få henne att sluta med detta.

Dessutom ett par rader till de som var oroliga att Sprattlarn skulle dra i sina örhängen.. Ni borde sänt mig en tanke istället, för hon drar inte i sina egna, dem märker hon inte ens av.
Men hon drar i mina örhängen något fruktansvärt!
Haha.
Det gör ont det med vill jag lova, men det får jag ta eftersom jag vägrar ta ut de små ringarna jag har.
Då får man skylla sig själv hehe.

Gnäll inlägget är klart.
Jag älskar min lilla marodör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0