Iväg

Syster kom in nu för att plocka upp ett par saker innan hon åkte hem till Göteborg.
En hel ikea kasse med kläder.
Ni anar inte vad kläder kan väga.
Bebiskläder alltså.
Sjukt mycket kläder som jag lämnade över till syster yster nu.
En hoppgunga, babysittern och ett babygym åkte med henne oxå.
Så nu har jag liite mer plats här hemma igen.
Skönt värre.
Jag och syster är duktiga på att dela på saker till våra barn.
Först ärver Sprattlarn av Vincent, sedan ärver bebisen i Cindys mage (även kallad Sol vilket hon kommer få heta när hon tittar ut) av Sprattlarn.
Att vi hela tiden köper lite nytt oxå gör ju att det blir mer och mer som kommer flyttas över.
Om jag någon gång i framtiden får fler barn (dock inte så troligt tyvärr) så kommer detta barn att ärva efter Sol.
Kläderna hinner ju knappt bli använda.
Det blir ju en del pojkkläder på Sprattlarn, men det har jag inget emot med tanke på att jag tycker pojkkläder ofta är snyggare.
Blir en lagom uppblandad garderob då.
Inte för mycket pluttenuttigt på så sätt.

Gott med extra platsen som blev över nu.
Syster har mer plats att förvara allt på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0