Ironin dryper längs väggarna!

Jag hoppas verkligen att ni inte missuppfattar detta inlägget nu.
Men jag tycker ironin och skämtet, sättet de gör narr av denna mannen är så sjukt roligt så jag kan inte låta bli att lägga upp detta här.
Hoppas verkligen ni förstår det hela och inte missuppfattar och/eller tar illa vid er nu.

Dessutom behöver man minnas vilken hemsk människa han var ibland och detta kan ju vara ett sätt att bli påmind om vad som hänt och att man ska tänka sig för hela livet.
Fast en påminnelse som är lite mindre hemsk.
Ironi är en bättre metod.
Att göra narr av Hitler är ett bättre sätt för att minnas tycker jag.



Alla flickor utom jag (Alla flickor utom Eva Braun)

Snälla säg att ni skrattar när ni ser detta så som jag och många med mig.
Jag anser att man måste kunna skämta om hemskheter ibland för att alls kunna stå ut med att de hänt.
Ta hand om varandra nu!


Kommentarer
Postat av: julia

haha det var faktiskt lite kul.

2010-01-04 @ 01:44:47
URL: http://jagjuliap.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hahahaha!

Aldrig att jag hade kommit på att den låten passade så bra till honom, vilken karlakarl allas våran Adolf var :)



Men skämt åsido, det var bara någon dag sedan jag senast sa att tänk vilka underverk han hade kunnat göra om han hade varit vettig!

Synd att det inte stod helt rätt till i huvet så det blev världskrig och massmord istället..

2010-01-04 @ 05:15:32
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0