Intressant


Visst är det intressant när anonyma människor tror att de känner mitt barn bättr än vad jag gör.
Jag har hört mitt barn hosta på riktigt några ggr, bla när hon vart förkyld.
Att någon klant då tror att jag inte kan höra och märka skillnaden är otrligt roligt måste jag säga.

Att hon skulle vara allergisk mot katterna är bara skrattretande.
På riktigt, haha.
Jag har redan tagit upp ämnet när de skulle kolla matallergier (vilket de inte gjorde) och då sa läkaren bara att så små barn inte hunnit utveckla några sådana allergier.
Dessutom tror jag nog att hon hade snorat och kliat sig i ögonen om hon hade varit allergisk, eftersom det oftast visar sig på så vis, inte bara genom hostningar.
Dessutom hade hon troligast hostat även när hon sov om hon var allergisk.

Att hon skulle hosta dagarna i ända är ännu en intressant iaktagelse som denna anonyma människa gjort.
Ser ni detta.
dag ut och dag in.
Haha.
Att jag dessutom känner ett gäng andra barn som håller på med samma grej, hostar på låtsas, gör att det verkar som en grej bebisar gör snarare än att hon skulle vara sjuk.
Riktig hosta låter inte så högfärdig som hennes hosta gör, det är stor skillnad på riktig hosta och det hon håller på med här.

Det är otroligt vad många klantarslen det finns på denna jorden.
Denna anonyma var bara ännu en, som tyvärr råkade springa över min blogg..
Synd.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Men TACK så mycket Anonym för att jag fick veta att min son också är allergisk mot katter! Hade jag aldrig kunnat tro.

Tänk att jag gick omkring och trodde att han bara hade s.k högfärdshosta och busade men nu vet jag bättre.

Jag gissar att du har minst 5 barn också så du vet allt om det där för annars skulle du ju aldrig uttala dig om en sån sak, trevligt förresten att du vågar stå för vem du är.

2010-01-10 @ 23:46:55
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/
Postat av: kimberley

Va gullig hon är, Wille håller också på och hostar så där. Riktig högfärdshost, han tror minsann han är något min lille herre. hehe.

2010-01-10 @ 23:48:04
Postat av: Kia

Tänk att det är så svårt att stå för vem man är.. suck

Ta hand om dig!

2010-01-11 @ 00:59:40
URL: http://kiaskapar.blogspot.com
Postat av: Darya

Vilken idiot!

2010-01-11 @ 09:26:58
URL: http://darya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0