IKEA

Har ju glömt skriva att raraste Sara var till Ikea för ett par dagar sedan och passade då på att handla in ett par saker för mig oxå.
En matstol till Sprattlarn med tillhörande bricka och kudde och haklappar.
Själv fick jag lampor till min kökslampa.
Det har bara varit tre fungerande lampor i den. Det har inte varit någon hit kan jag ju säga.
När de bytte värmesystem i mitt hem så sprang arbetarna in i min lampa hela tiden och gjorde sönder lampa efter lampa..
Dyra lampor, så lite putt är jag faktiskt.
Men nu fungerar alla igen iaf.
Gott det.

Jag vet ärligt talat inte vad jag skulle göra utan Sara.
Häromdagen så fick hon byta ut mitt lysrör över diskhon..
Jag har nämligen aldrig bytt ut ett lysrör innan.
Krångligt värre var det dessutom.
Sara är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0