Huvudvärk...

Jag har huvudvärk.
I förmiddags var Sprattlarn trött, men vägrade sova.
Ja ni vet hur övertrötta bebisar blir..
De skriker.
Fy vad de kan skrika.
Mi hjärna är nära nog död på morgnarna, så skrik och en hjärna som inte fungerar är inte en bra komination.
Detta resulterar därmed i huvudvärk..
Jag har tagit en tablett, men den har inte hjälp ännu iaf.

När vi vaknat till liv ordentligt och fått gjort oss i ordning så ska vi faktiskt ut och ner till ICA sedan.
Ut genom dörren.
På tiden, vi har varit inne i två dagar..
Jag gillar inte att vara inne såhär egentligen, men ja..
Vad skulle man göra när inget fanns at göra.

Idag ska jag även så röjt upp i köket på bänkarna och här vid datorn..
Fy vad det ser ut här vid datorn.
Papper överallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0