Hoppsan!

Idag gjorde jag som vanligt när vi vaknade.
Gick upp, gjorde välling och matade lillan.
Tog med ett par leksaker till sängen som hon kunde leka med om hon inte ville somna om.
Hon lekte lite efter vällingen och somnade sedan om brevid mig och jag kunde somna om jag oxå.
När jag öppnade ögonen nästa gång så låg Sprattlarn och lekte med leksaker nästan uppe på Link.
Vände mig om och tittade på klockan 13.00!
Då fick jag lite panik kan jag säga.
Upp ur sängen och upp med en jollrande och glad Sprattlare, bara att göra gröt och få i henne.
Undrar hur länge hon vart vaken och lekt..?
Annars brukar hon alltid väcka mig när hon vaknar..
Fy, jag gillar inte att ha sovit så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0