Hmm...

Nu är det knas.
Jag har en liten nakenfis som sover på mig.
Två timmar har hon sovit nu.
Hon sov en timma i sängen föst, så gick jag in och gav henne en klapp, då tittade hon upp och jag tänkte att ja, en timme är mer än vad hon brukar sova och tog upp henne.
Tog av alla kläder och blöja med tanken att hon skule få vara nakenfis en stund och lufta allt.
Men det dög inte att ligga på golvet och det dög inte att sitta i famnen, så jaha, vad gör man?
In med nappen och vips så sov hon igen.
Nuhar hon alltså sovit mer på dagen än vad hon sov på ett dygn fö bara ett dygn sedan haha.
Vill ju inte störa med att sätta på henne blöja så hon får sova på mig.
Hoppas hon inte kissar bara..
Underbart att hon fått sova!
Hoppsan, nu vaknade hon.
På med blöja och matdags för skruttan!
Bilder från dagen kommer senare!
Fy, vad jag har suttit dåligt känner jag nu..
Min svanskota är mosad.
Aj, aj, aj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0