Glass är gott

Idag vart vi på min brorsdotters kalas.
Sprattlarn fick smaka på glass, vilket tydligen var mycket poppis.
Jag är egentligen inte så mycket för att de ska få sött.
Men på kalas kan till och med jag rucka på reglerna.
Glass och kakor och sådant kommer hon få äta, godis däremot kommer det väntas med.
Rent godis känns så meningslöst att ge henne.
Det är ju bara rent socker nästan..
Klart hon kommer få det när hon blir äldre.
Lördagsgodis ska väl de flesta barn få äta, men det kommer oxå vara allt utom på just kalas då.
Gott var det med glass hur som.
Lycklig flicka som fick smaka på det.

Dessutom fick jag klämma på Nattas och Christians lilla Lion idag!
För första gången.
Han är ca en månad gammal och väger ändå mindre än vad Sprattlarn gjorde när hon föddes.
Skönt att veta att Sprattlarn hade mindre huvudomfång trots detta hehe, annars hade jag nog blivit depp.
Det är mys att klämma på bebis iaf.
Är glad att jag fått se honom live nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0