Fullt upp!

Idag har jag inte varit hemma..
Min lilla söta Sprattlare bestämde sig för att sova bara fyra timmar inatt ca.
Detta gjorde att jag bara fick sova ca tre timmar..
Så när jag skulle till familjeförskolan idag så var jag vaken för läänge sedan.
Vid fyra väcktes jag nämligen.
Såg 04. och sedan vände jag mig haha, så tittade inte på klockan förens vid sju igen då jag försökt det mesta för att få henne att somna om.
Där gav jag upp och gick upp..

Cindy och jag tog våra barn och kilade till familjeförskolan.
Hur jag lyckades vara segare än segast för att möta upp henne dock är en gåta.
Trevligt som vanligt på familjeförskolan och lillan somnade i kanske tio minuter i vagnen påväg dit, sedan var det upp igen.
Hon sov en sväng där innan vi gick oxå.
Det var bra, för hon behövde sova.

Efter familjeförskolan gick vi och fikade med ett par andra mammor i väntan på ett möte vid 15.
Kändes onödigt att gå hem och sedan ner på stan igen då jag mer eller mindre bara hade fått vända och gå tillbaka ändå.
Efter mötet var slut, ja då var det Lillans mattid.
16.00
Jag som trot att mött bara skulle ta en halvtimma och så skulle vi vara hemma perfekt till mat.
Icke.
Tur nog så Somnade Sprattlarn och sov själv förbi sin mattid och fick i sig dubbla mängden när hon vaknade och vi var hemma.
En timme för sent.
Fy för mig.
Men oj vad hon åt och hon sov ju iaf gott redan innan hon skulle ha ätit egentligen.

Nu "kryper" hon runt här under databordet.
Hon somnade först till och jag alade ner henne, så vaknade hon efter ynka en minut och ja.. Hon var inte trött längre.
Eller iaf är det vad hon försöker inbilla mig..
Inväntar att hon ska somna så jag kan få ta mig lite att äta!
Är super hungrig!


Ett par bilder från sist när Henny och Cindy var med till fam.förskolan.


Söta de är haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0