Ett litet sandkorn av tur?

Iom de dåliga nyheterna så har jag tappat orken och lusten för det mesta just nu...
Så blir nog lite tråkig blogg i helgen..
Inte så, jag kommer at skriva, det kommer jag, men ja, det blir kanske inte de gladaste inläggen..
Fattar inte..
Jag som hatar att gråta har gråtit halva dagen pga detta.
Dåligt bemötande kan göra en dålig sak ännu värrre..

Om jag har så bara ett litet sandkorn av tur så går det hela att fixa på måndag..
Men ska man verkligen sätta sitt hopp till ett litet, litet sandkorn?
Är det värt det, för att sedan bli ledsen igen om det där sandkornet flyter med vågorna ut till havs för att aldrig ses igen?

Det känns som om hela min och Tiilis framtid står på spel.
Det gör den oxå till viss del.
Inte helt självklart, men tillräckligt för att jag ska bli såhär ledsen och upprörd..
Snälla ni, håll en liten tumme för oss på Måndag.
Inte två, för det betyder otur..
Men en liten tumme för ett sandkorn av tur.
Det behöver vi...


Kommentarer
Postat av: Cristin

Jag håller min tumme för er!

2010-01-30 @ 07:40:36
Postat av: Jenny

Jag med!

2010-01-30 @ 14:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0