Drömde

Jag drömde att jag blev skjuten i huvudet nu på morgonen..
Fin start på året säg, jag går och dör!
Skämt å sido.
Det var lite läskigt att drömma det för jag såg det liksom utifrån.
Min första tanke var" men Sprattlarn då? Vem ska ta hnad om henne!?"
Så insåg jag att hennes pappa antagligen skulle få göra det och jag blev super rädd samtidigt som jag kom på att han ju skulle bli illa tvungen att klara av det.
Japp.
En mycket underlig dröm.
Vi var på Torp när det hände.
Nej, sådana drömmar vill jag inte drömma mer!


Kommentarer
Postat av: Flingas mamma

hade samma start på året jag, vakna av att jag storgrät :S

2010-01-01 @ 13:26:31
URL: http://theresenorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0