Dagen

Efter att jag hade haft morgon besök idag så fick jag ytterligare besök av Anna som drack en kopp te med mig.
Syster ringde efter att Anna hade gått, det hade hänt lite kul där borta iaf, så rolgt med en liten update.
Efter detta så ringde min mor och ville att jag skulle komma bort och äta.
Tack för maten mamma.
Det var gott!
Efter detta så åkte vi ner på stan.
Jag fick hämtat ut bilderna på Sprattlarn hos fotografen.
Supersöta Sprattlarn!
Ska se om jag inte kan få scannat in dem som sagt..
Någon som vet vad Lasse på Lasses foto heter i efternamn?
Jag kan ju inte lägga ut foton utan att hans namn är med liksom..
Jag vet ju inte alls vad han heter i efternamn..
Glad är jag då iaf.
Konstigt bara att korten var i lite olika storlekar..
Det gillade jag mindre eftersom jag hade velat kunna få in alla i samma ram..
Det löser sig dock, det brukar det göra.

Nu är vi hemma och funderar på vart Maisa tagit vägen..
Sprattlarn vägrar (som vanligt numer) att sussa.
Sitter här och leker monster, pratar, drar i mitt halsband och slänger iväg nappen om vartannat.
Jag som försöker få henne att somna juh!
Glömde säga att hon gnuggar sig duktigt i ögonen oxå...

P.s Måste få spelat in när hon låter monster.. Super sött!
Tyvärr lägger hon alltid ner så fort det kommer fram en kamera..


Kommentarer
Postat av: Lina

eller hur! :D Men en dag Joanne då blir vi rika och kan handla på tv shop utan att det gör nåt om det är skit. haha!



Vad händer för er i helgen? :)



Kramar!

2010-01-08 @ 21:25:21
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/
Postat av: Malin

Robertson heter Lasse i efternamn

2010-01-08 @ 23:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0