Då var det gjort!

Turligt nog hann Lillan skita innan vi åkte ner så korten tog med en liten nakenfis till Sprattlare.
Super fina kort blev det och nu är det bara att spara ihop till 1-årserbjudandet de har!
Eller.. Vi bor ju förhoppningsvis inte kvar här då..
Men de borde ju ha något liknande i Uddevalla tycker jag.
Korten blev fina iaf och om max en vecka har jag de i min hand.
Ska se om jag inte kan få scannat in dem så ni får se hur superfin hon är!
Min Mor följde med mig och "höll mig i handen".
Skönt att det är gjort.
Nu vill jag få kort!


Kommentarer
Postat av: Cathy

Det finns 1årserbjudande här med.Angående foton...hehe...Ska du flytta hit?

2010-01-07 @ 17:49:23
URL: http://amami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0