BVC och kurvan

Av till BVC, lite sena vart vi men det gjorde tydligen inte dem något.
Väga..
Lite nervös var jag.
Men jodå hon hade gått upp alldeles lagom för att följa sin -2 kurva!
Till och med liiite över.
Men det är den kruvan som ska följas nu då.
Nöjd är jag.
Längd- och huvudmåtten följer sina kurvor som de har gjort hela tiden.
Skönt
Nu har jag dessutom hunnit få ett par frågor att ställa dem eftersom det var lite tid mellan besöken.
Allt gick som sagt bra och jag är nöjd, de är nöjda och Sprattlarn, ja hon har alltid varit nöjd!
=)
Så nu är det ännu en månad innan vi ska dit igen.
Känns bra att komma dit, de ha stenhård koll på alla "sina" barn i och med att de inte har fullt så många som de på gamla BVC.
Vilket jag tycker är skönt.
Fick faktiskt hennes kurvor utskrivna idag oxå.

De kommenterade att hon blivit så stark i ryggen och det är lite roligt tycker jag.
För jag har oxå märkt det sista veckorna nu.
Hela hon känns stabilare, så nu kanske det inte är så lång tid tills hon sitter bättre oxå.
Lite mer balans och stabilitet skadar ju inte haha.

Sötnöten ligger här brevid och leker med sina leksaker.
Pruttar och leker med sina leksaker haha.
Hon är för rar.
Sov på vägen hem gjorde hon så hon kan gott vara vaken ett par timmar nu och sedan få lite gröt innan sussa tid.

Kommentarer
Postat av: hanna

hej hej tog ett super sött kort på henne vid kalaset kan skicka över det om du vill ha! och när jag gått lagt över dom till datorn

2010-01-27 @ 07:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0