Bra morgon!

Idag var en sån toppen morgon som jag vill ha fler av!
Sprattlarn vaknade 05.59 (idag såg jag hela tiden haha).
Men det var lite bökande i kanske en halvtimma, sedan somnade hon om.
När vi vaknade igen efter det så var klockan 09!
Toppenbra.
När man har fått sova fram tills dess så känner man sig ju som en människa och kan gå upp!
Så ja, nu är jag uppe och pigg och allt är toppen.
Sprattlarn sussar igen och jag kände inte ens något sug eftr att lägga mig med henne nu, vilket jag annars alltid gör när hon hållt igång sedan sex på morgonen.
Detta var en super bra morgon, fler som denna tack!
Ca 8 Timmars sömn.
Det var skönt, även om de inte var sammanhängande.

Kommentarer
Postat av: Lina

oh vad härligt med sömn! Lillan sov kanon två nätter och jag trodde att nu har hon äntligen börja sova lite längre. Men nu har hon börjat igen med att inte somna förrän vid 2 typ. Skit jobbigt att inte få sova man blir som en zombie! Hoppas sprattlarn har fler bra nätter så du får sova lite!! :)



Haha ja jag har den lite knas i munnen ibland ilar det på tänderna tror jag har lite dålig tand haha, men men känns bätte å ha den sådär även om jag haft den i munnen också nån gång.



Hoppas ni får en super bra helg :D

kramar!

2010-01-15 @ 12:48:54
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0