Yster

Syster yster har varit på besök.
Det var trevligt att se henne och jag hoppas nu att jag inte ser henne förens hon har fått den lilla.
Magen är mindre denna gången än sist.
Men min syster mår ju skit under sina graviditeter, så jag hoppas hennes lila kommer nu.
Det är ju ändå bara dagar det skiler.
Vill verkligen inte att hon ska behöva gå över nästan två veckor som hon gjorde sist.
Syster fick med sig massa saker sås om amnings bh:ar, en overall amingskupor, Pumpen och lite mer kläder.
Gott att vi kan skicka allt mellan oss så.

I övrigt är dagen så lugn den kan bli.
Tror att Sprattlarn och jag är så smått påväg att bli förkylda, lite snuviga är vi båda två iaf.
Men får se hur det blir.
Mer än så här brukar det inte bli för mig nämligen, förr iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0