UT!

Idag har vi kommit oss UT!
Vi promenerade upp till Konsum.
Vi fick gå på vägen genom rondellen och hela vägen bort då det inte var i närheten av plogat i tunnlarna eller på gångvägen.
Sedan gick vi hem till Tessan och Danio och fikade.
Dit kom även Jeanette med sina söta, Max och Nova-Li.
Massa tjat och lillan blev lite stimulerad av annat.
Känns mycket bättre.
Nu röjer den lilla marodören runt på golven här hemma och babblar med sig själv och katterna.
Hon verkar mycket nöjdare hon med.
Till och med så att hon oxå tycker det är skönt att komma hem en sväng.

Ska se om jag får den berömda tummen ur att ladda över kort från kameran senare så ni får se min söta lilla igen.
Ja, jag skryter!
För hon är något av det finaste som finns i mina ögon haha.
Precis som alla mammor tycker det om sina barn.

Jag har haft en trevlig dag idag.
Jeanette!
Om du har tråkigt imorgon får du gärna bjuda över mig på te!
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0