Torra om kinderna?

Har märkt att de flesta barn är väldigt torra om kinderna denna tiden.
Upptäckte det på Sprattlarn för någon månad sedan och har sedan dess smörjt in kinderna med vaselin två ggr om dagen ungefär.
Nu ser hon ut på kinderna som på resten av kroppen, slät och fin utan att vara torr.
Ett tips ifall ni funderat på vad som ska smörjas med.
Vaselin fungerar bra här iaf.
Men andra salvor och sådant fungerar säkert oxå bra.
Vaselin känns dock mer naturligt (vilket jag iofs inte vet om det är hehe).
Jag har alltid använt vaselin när jag varit torr någonstans och då försvinner det torra snabbt.

Kommentarer
Postat av: Lina

här en en till som blir lite torr om kinderna när hon är ute, men jag köpte Weledas wind and weather cream och den funkar också toppen. Har börjat gilla deras produkter naturligt is the shit ;)

2010-02-11 @ 18:34:29
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/
Postat av: Flingas mamma

tack för tipset :)

2010-02-15 @ 13:51:35
URL: http://theresenorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0