Stora tjejen!

Idag kom Sara förbi med sin lille Neo.
Ja, det är väl bara att konstatera att min lilla inte är någon bebis längre..
Fast det har jag bestämt mig för att glömma såfort så små bebisar inte är runt om längre, såfort de går så är hon min lilla minibebis igen!
Så det så!
Men idag fick jag ändå sänka ner bottenplatan i lillans säng...
Ja, vart ska detta leda, sänka sängen, sittdel i vagnen, egen matstol och egna tallrikar och skedar!
Det inebär att hon kommer bli stor att hon är på god väg mot att bli det oxå!
Kalrt jag vill att hon ska växa upp och allt det där.
Men det känns som om hon gått från att koma ut ur mig till att springa in i vuxenvärlden, iaf om det ska gå i denna takten.
Det går för sablans fort helt enkelt.
Jag sörjer lite.

Bilder på Neo och Sara kommer upp imorgon är tanken.
Då kommer det säkert in något kul på Sprattlarn oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0