Sova naken!?

Jag har upptäckt att det är krångligare att låta lillan vara naken nu när hon tar sig runt..
För hon måste ha kläder på sig för att inte gnida knän och mage mot golven, mindre mysigt för stackaren.
Plus att det är omöjligt att se till att hon inte kissar ner mattor och ja..
Krångligt helt enkelt.
Så sista tiden så har hon fått vara nakenfis när hon suttit hos mig en stund.
Bara att idag, ja då somnade hon haha.
Det har hänt förr, mitt på dagen och då sover hon ju inte sålänge så då har man ju kunnat sitta med henne.
Men idag vart det ju nu när hon somnar för kvällen.
Ville verkligen inte väcka henne och sätta på henne en blöja då hon knappt hunnit vara naken alls innan hon däckade.
Så det är ju tur att det ligger plastad frotté i hennes säng.
Jag lade helt enkelt ner henne där och hon har legat där ett bra tag nu.
Var precis in och kände efter och det vart helt torrt haha.
Får se hur länge det varar.
Men det gör inget om hon kissar tack vare frottén.
Den skyddar ju madrassen och hon har en av alla sina miljarder filtar över sig så hon håller sig varm.
Jag är in och kikar till då och då så hon inte kissat och ligger och blir kall.
Hon har lite rodnad och därför tycker jag det är extra viktigt att hon får lufta sig nu.
Lillan har aldrig blivit röd i rumpan och jag tänker inte låta henne bli det nu heller!
Verkar som om hon gillar att sova naken hehe.
Sötnöten min.
Har nog aldrig sett en sötare rumpa än min lilla flickas rumpa hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0