Sötaste raraste!

Vad vore man utan vänner?

Sötaste, raraste Tilda har varit här nästan hela dagen och tjatar och druckit te.
Min mor ville ha något från affären och skulle tagit lillan medans jag handlade.
Istället ville Tilda ta henne och ställde sig dessutom och städade nästan hela mitt hem!
Hon är otrolig.
Tusen tack sötaste du!
Så handlat fick jag gjort vilket var bra, för då fick jag köpt min krydda som jag glömde igår!

Ni anar inte vad skönt det är när någon kommer in och gör ett röjande i ens hem när man är ensam med allt alltid annars.
Klart jag får ihop det och oftast tänker jag inte ens över att jag gör allt här hemma.
Det bara är så.
Men när det kommer in någon som Tilda, som stormar över lägenheten och det känns som om det är skinande rent efter fem ynka minuter, då känns det som en sån underbar avlastning och man saknar just då att någon gör det för en då och då haha.
Oftast som sagt så tänker jag inte över det så noga.
Nu ska jag fundera på att ta ett långt bad, men får se om jag orkar ta mig så långt.
En dusch kanske räcker..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Men kul.. Kunde inte du ha stoppat mig på COOP när jag köpte den då?

Bajskorv, jag tog den eftersom det stod något med fräsh luft och sånt skadar ju aldrig men jaha. Skiten har redan börjat torka förresten, jag har inte gröna fingrar..

Den kanske inte ska stå ovanför elementet?

2010-02-04 @ 22:14:58
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0