Sol!

Alla lägtar vi väl efter mera Sol.
Idag fick jag träffa Sol i egenhög person!
Det ni!

Men oj vad lietn hon är..
Mer än 700g mindre än vad Sprattlarn var när hon kom.
Detta var nog det minsta jag sett i verkligheten.
Garanterat det minsta jag hållt.
Lilla, lilla Sol.

Dock ser hon inte så liten ut på kort som hon är i verkligheten.

Synd oxå att hon inte alls blir lika söt på kort som i verkligheten.
Oxå synd att jag inte fick med hennes lilla mun på kort när hon snörpte ihop den som en gamal tant haha.
Super sött!
Underbart att ha fått träffa lillan nu.
Kusinen ville gärna peta lite, men jaja inte.
Hehe
Dock fick vi träffa sötaste Vince oxå.
Det är nog världens sötaste pojke det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0