Scrap..


Väldigt rosa och puttenuttig sådär, men det var kul för det har jag inte gjort någon innan.
Färgerna återges inte riktigt bra här..
Men bild längre ned visar dem bättre

Detaljbilder:


Och en som återger färgerna bättre än den ovan men i en sämre vinkel:

Glöm nu inte att de små bilderna är klickbara för större format.


Denna påbörjades för längesedan men blev inte avslutad förens nu ikväll.
Alla kinesiska tecken satt jag uppe en sen natt och skrev haha.
Dock är allt lite rödare på bilden än i verkligheten.
Annars är den mest i brunt och rosa.

Detaljbilder:

Återigen (vad jag tjatar) klickbara.

Jag är iaf väldigt nöjd med dessa två Lo som jag gjort nu.
Såhär nöjd har jag nog inte varit innan med mina verk.


Kommentarer
Postat av: Tetran

Jättefint! Har precis själv börjat med scrapping och inspiration behövs, haha!

Vad är LO förresten?

2010-02-10 @ 10:01:12
Postat av: Cissi

LOn är superfin!

Gulliga ögon på bäbisen.

Kram Cissi

2010-02-10 @ 18:19:39
URL: http://gripdesign.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jättefina!

Hur får du till de där guld-krumelurerna? Ritar du dom själv för hand eller?

Jag vill också kunna göra såna fina ju:)

2010-02-11 @ 17:56:28
URL: http://bebismage.bloggagratis.se
Postat av: Joanne

Hej Jessica.

Jag har köpt cleastamps som jag använder för att få till dem, men om man är duktig på att rita krusiduller så äär det bara att rocka loss med pennan, själv är jag för nojig att förstöra då de är det sista jag sätter dit nästan då känns stämlarna säkrare, plus att jag då kan embossa!

2010-02-11 @ 19:16:32
URL: http://sprattlarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0