Period

Sprattlarn sussar..
Jag hade velat följa hennes exemplel då hon väckte mig vid 04 idag vilket innebär 4 timmars sömn för mig +-
Jag är trött!
Men ja, hinner väl som vanligt bli övertrött innan kvälen är här och blir vaken lika sent iaf..
Suck för mig.
Men Sprattlarn är iaf mestadels glad och lycklig.
Just för dagarna är hon lite mer klängig, men hon är i en utvecklingsperiod så jag räknar med klängighet och gnäll i några veckor fram.
Så hennes soliga humör är bara underbart!
Så länge hon får vara med och pilla på det mesta så är hon nöjd och lycklig.
Dock är hon inte lika nöjd på golvet som hon var för bara några dagar sedan.
Men vad gör det?
Det enda som blir lidandes av detta är då bloggen där det kanske inte blir mer än ett inlägg om dagen eftersom jag har fullt upp med att glädja liten.
Min lilla sötängel.

Gällande detta med att vara på golven så avskyr jag mina golv just nu..
Spelar ingen roll hur mycket jag städar dem, ändå är hon full av hår och skräp när jag lyfter upp henne från golvet.
Min lilla marodör är en smutsig marodör hur mycket jag än städar känns det som..
Trist värre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0