Nya snutten!

Idag hittade jag den perfekta ersättningssnutten sedan vi tappade bort lillans första i sensommras/höstas.
Detta är då en riktig snutte och inte en filt så som de andra jag hittat hittills.
Dock älskar jag dem alla.
Utom den svartvita villervalla filten som inte blivit använd alls..
Så om någon är intresserad så hör av er.
Som sagt inte använd, dock tvättad en gång.

Detta är då iaf den nya super fina snutten som är just en snutte:

Den är tunnare så den inte är varm att ha med och den är mjuk och mysig, samtidigt som jag vill ha de lite större så att hon han ha den över sig på sommaren sedan som hon hade med den första.
En filt utan att hon blir varm, men som ändå skyddar lite mot solen.


Här ser man märket på snutten.
Disney, det är grejer det!
Fanns en som var färggrannare och rolig på det viset, men den var inte alls lika mjuk och go, så då fick det bli denna.
Som dessutom ändå har detta vackra mönstret:

Det syns när man har katt säg.
Hinner inte in innan det är ett Spooky hår på filten haha.

Är super nöjd med snutten och Sprattlarn verkar oxå nöjd nu.
Sussar gott.
Älsklingen.
Är så glad att jag hittat en snutte som kan fungera att ha som ersättning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0