Ny!

Idag fick jag hem en ny mobil.
Ia andras ögon är den inte det minsta hightech, men det är nog den värsta jag någonsin haft, det är ju kamera på den och man kan skicka mms!
Haha.
Jag har alltid föredragit äldre telefoner som man kan tappa i golvet femtioelva ggr utan att den går sönder det minsta.
Detta är en enkel mobil kameran är inte någon värsting grej direkt osv.
Men alldeles lagom för mig.
Inte för mycket tjafs.
Enkelt.
Nöjd är jag.
Speciellt för min lilla Monkeeeey som ligger som bakgrund på displayen, den är nästan det bästa med hela telefonen haha.
Nöjd värre är jag!

Kommentarer
Postat av: Jeanette Eriksson

Gud va bra! mms är nästan obligatoriskt att kunna ta emot nu för tiden!! Bra att veta.. kram

2010-02-03 @ 11:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0