Morgonsvammel

Jodå.
Uppe innan klockan 8 till och med.
Men vad gör man vid denna tiden då?
Inget går på tv utom tv-shop vilket jag inte är intresserad av att titta på.
Sprattlarn rusar runt på golven och är lycklig.
Pratar och står i så hon har ju att göra iaf.
Men jag?
Hmm..
Kolla in de där "play" grejerna på nätet kanske vore en idé.
Finns säkert något roligt man missat.
Funderar på om man ska göra morgonen till pysselstund, men morgonen är inte inkluderad inspiration för mig.
Min hjärna är nämligen mer än halvdöd på morgnarna och jag klarar inte av att göra något som inte går på rutin.
Skapande får aldrig vara rutin..
Jo, jag vet att det varit mycket dåligt med pyssladet sista tiden.
Men det sista jag har gjort var en Lo på lillan när hon sover, jag satt uppe till klockn 3-4 och målade kinatecken hahaha.
Sedan körde jag fast eftersom jag var tvungen att gå och lägga mig, jag är dålig på att återuppta, för nu känns det som om jag kommer förstöra den om jag fortsätter och då sitter nästan inget fast ännu!
Så ja, jag gillar inte att lämna halvfärdigt jobb och därmed har det inte blivit att jag fortsatt på något nytt heller.
Om man inte räknar de små askar jag pysslat lite med, men det är knappt så man kan räkna dem.
Nej, nu får det vara slut på mitt morgonsvammel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0