Mitt hjärtas barn.

Vem firar jag denna dag med bättre än min dotter?
Hon fyller mitt hjärta med all glädje som finns på denna jord.
Inget gör mig gladare, än att se henne le.
Se henne göra roliga miner eller när hon gör framsteg.
När hon skrattar högt åt något larvigt man gör, det är lycka.
Det är vad mitt hjärta bryr sig om.
Min dotters lycka.
Alla hjärtans dag kommer firas med min dotter i lugn och ro.
Hon bryr sig inte om vad denna dagen kallas.
Det enda hon bryr sig om är att jag finns där för henne.
Nära henne och kan hjälpa henne.

Hon somnar i min famn nu, som vanligt..
Hon är det finaste som finns när hon sover.
Jag trodde aldrig jag kunde fyllas med så mycket kärlek för någon.
Trodde aldrig jag kunde älska någon på detta sätt.
Mitt hjärtas barn
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0